enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
46,6252
EURO
53,1733
ALTIN
6.062,27
BIST
14.285,62
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Açık
30°C
İstanbul
30°C
Açık
Cumartesi Parçalı Bulutlu
30°C
Pazar Açık
28°C
Pazartesi Açık
31°C
Salı Açık
33°C

Necmi Sıbıç İstanbul’da çeşitli ziyaretler yapıyor – Birlik Haber Ajansı

Necmi Sıbıç İstanbul’da çeşitli ziyaretler yapıyor – Birlik Haber Ajansı
REKLAM ALANI
23.01.2025 13:47
28
A+
A-

GİRESUN-BHA

Necmi Sıbıç; “Hemşerilerimize iş imkânı sunan ve ülkemize önemli yatırımlar kazandıran Öner Hekim büyüğümüz ile bir araya gelmekten büyük mutluluk duydum. Kendisine misafirperverliği ve samimi sohbeti için teşekkür ederim.” dedi.

”Belediyemiz şantiyesinin üretim kapasitesini ve çeşitliliğini artıracağız”

İstanbul’daki temaslarını sürdüren Necmi Sıbıç, belediye şantiyesinde mevcut tesislerin modernizasyonu ile yeni üretim kaynakları hakkında belediyecilik anlamında önemli ve saygın bir değer olan İSTON A.Ş. üretim tesislerinde de incelemelerde bulunarak, “Belediyemiz şantiyesinde yaptığımız üretimleri çeşitlendirmek amacıyla yeni arayışlar içindeyiz. Yeni alanlarda kendi ihtiyaçlarımızı üretirken, bölge Belediyelerin de ihtiyacını karşılayacak, üreten ve kazanan bir belediye olacağız” diye konuştu.

Başkan Sıbıç, İstanbul’da ziyaret ve temaslarının süreceğini söyledi.

REKLAM ALANI