enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
46,4792
EURO
52,9698
ALTIN
6.160,29
BIST
14.578,03
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Açık
28°C
İstanbul
28°C
Açık
Çarşamba Açık
28°C
Perşembe Açık
29°C
Cuma Açık
30°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
30°C

Başkan Genç’ten 1 Mayıs mesajı – Birlik Haber Ajansı

Başkan Genç’ten 1 Mayıs mesajı – Birlik Haber Ajansı
REKLAM ALANI
01.05.2025 03:53
9
A+
A-

Mustafa ÖZCAN/TRABZON-BHA

1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla mesaj yayımlayan Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, her zaman emeğin ve alın terinin yanında yer almaya devam edeceklerini söyledi.



Demokrat Parti Şalpazarı İlçe Başkanı Çalık’a son görev

Demokrat Parti Şalpazarı İlçe Başkanı Çalık’a son görev

Genç

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla mesaj yayımladı. Ülkelerin gelişmesinde ve ilerlemesinde en büyük payın çalışanlara ait olduğunu vurgulayan Başkan Genç, mesajında şu ifadelere yer verdi: “Alın teri ve emek her şeyin üstündedir. Emekçilerimizin taleplerini yerine getirebilmek ve yaşam koşullarının iyileştirilmesini sağlayabilmek için sendikalarımız ve sivil toplum kuruluşlarımızla ortak çalışmalar yapmayı sürdürüyoruz. Ülkemizin en büyük zenginliğinin, çiftçimizin, işçimizin, memurumuzun, esnafımızın ve tüm çalışanlarımızın alın teri ve emeği olduğuna inanıyoruz. Bu düşünceyle, emeği hak ettiği yere koyan bir anlayışı savunuyoruz. Emeğin ve alın terinin yanında olmayı sürdürecek ve Türkiye Yüzyılı’nda ülkemizi hep birlikte ileriye taşıyacağız. Bu duygularla bütün işçi ve emekçilerimizin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü kutluyorum. 1 Mayıs’ın bayram havasında kutlanması temennisiyle, herkese adil, hakkaniyetli, sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir çalışma hayatı diliyorum.”

REKLAM ALANI