enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Açık
29°C
İstanbul
29°C
Açık
Çarşamba Açık
28°C
Perşembe Parçalı Bulutlu
29°C
Cuma Açık
30°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
30°C

Başkan Güler personelle bayramlaştı – Birlik Haber Ajansı

Başkan Güler personelle bayramlaştı – Birlik Haber Ajansı
REKLAM ALANI
05.06.2025 13:04
8
A+
A-

ORDU-BHA

Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler, Kurban Bayramı öncesi son iş gününde Büyükşehir Belediyesi merkez yerleşkesinde belediye personeliyle bayramlaştı.

Bayramlaşma programında bir konuşma yapan Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler, “Büyükşehir Belediyesi olarak 19 ilçe 772 mahallede çalışmalarımız aralıksız devam ediyor. Bu çalışmalarda en çok sizlerin payı var. Siz kıymetli çalışanlarımıza bu emekleri için çok teşekkür ediyorum” dedi.



Ordu'nun dört bir yanında binlerce kişiye sıcak yemek

Ordu’nun dört bir yanında binlerce kişiye sıcak yemek

Başkan Güler, sözlerine şöyle devam etti:

“Başarılı çalışma arkadaşlarım. Hepinizin arife günü ve bayramını en içten dileklerimle kutluyorum. Allah daha güzel hizmetler yapmayı hep birlikte bizlere nasip etsin. Siz kıymetli mesai arkadaşlarıma özverili çalışmalarınızdan dolayı özellikle teşekkür ediyorum. Büyükşehir Belediyesi olarak çok güzel bir çalışma ivmesi yakaladık. Şuan 19 ilçemizde 772 mahallemizde çalışmalarımız sürüyor. Yapılan ve bundan sonra yapılacak olan çalışmalar nedeniyle sizlere çok teşekkür ediyorum. Bu vesileyle, ailelerinize selam ve saygılarımı sunuyorum. Allah ağzımızın tadını bozmasın. Hepinizin bayramını mübarek olsun” şeklinde konuştu.

Başkan Güler konuşmasının ardından belediye personeli ile tek tek bayramlaşarak bayramlarını tebrik etti.

REKLAM ALANI