enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
46,1198
EURO
53,3124
ALTIN
6.196,87
BIST
13.741,89
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Açık
26°C
İstanbul
26°C
Açık
Perşembe Açık
27°C
Cuma Parçalı Bulutlu
28°C
Cumartesi Hafif Yağmurlu
23°C
Pazar Parçalı Bulutlu
25°C

Beypazarı’nda “Orman Benim” etkinliğiyle doğaya sahip çıkıldı – Birlik Haber Ajansı

Beypazarı’nda “Orman Benim” etkinliğiyle doğaya sahip çıkıldı – Birlik Haber Ajansı
REKLAM ALANI
10.05.2025 00:28
14
A+
A-

YAŞAR TONBAK/ ANKARA-BHA

Türkiye’de eş zamanlı olarak ormanlara sahip çıkmak adına düzenlenen “ORMAN BENİM” etkinliğine Beypazarı Orman İşletme Müdürlüğü de katılarak, orman içinde çöpler toplandı.

İlçenin Cumhuriyet Mahallesi Bulgurdede mevkisi, eski Köst Yolu yakınında bugün etkinlik düzenlendi.



YTB Başkanı Eren: YTB, Türkiye’nin vizyon kurumlarından biri oldu

YTB Başkanı Eren: YTB, Türkiye’nin vizyon kurumlarından biri oldu

Düzenlenen etkinliğe; Belediye Başkan Yardımcısı Sezai Tolunay, Cumhuriyet Başsavcısı Nurettin Günel, İlçe Milli Eğitim Müdürü Adem Uslu, Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Ahmet Lal, Kredi Yurtlar Müdürü İbrahim Yıldız, İlçe Müftü Vekili Davut Karakaya, Gençlik Müdürü Hamza Yiğit, Akşemsettin Ortaokulu öğrencileri ve Kredi Yurtlarda kalan öğrenciler katıldı.

Katılımcılar ve öğrenciler, ellerine poşetler alarak ormanlarda yangın riskini azaltmak ve önlemek amacıyla “Orman Benim” kampanyası kapsamında orman içinde çeşitli atıkları, cam kırıklarını ve yangına davetiye çıkaran bazı malzemeleri toplamaya çalıştı.

Akabinde Beypazarı Orman İşletme Müdürü Kadir Pekalp, katılımcılara ve öğrencilere fidan dağıtımında bulundu. Etkinliğe katılan Belediye Başkan Yardımcısı, Cumhuriyet Başsavcısı, İlçe Milli Eğitim Müdürü ile diğer kurum amirlerine ve öğrencilere teşekkürlerini sundu.

Orman Müdürü Kadir Pekalp, ormanları hep birlikte koruyacaklarını ve yangın riskini en aza indirmenin gayreti ve çabası içinde olduklarını kaydetti.

REKLAM ALANI