enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
46,4792
EURO
52,9698
ALTIN
6.160,29
BIST
14.578,03
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Açık
29°C
İstanbul
29°C
Açık
Çarşamba Açık
28°C
Perşembe Parçalı Bulutlu
29°C
Cuma Açık
30°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
30°C

Şerefikoçhisar Belediyesi araç filosunu yeniliyor – Birlik Haber Ajansı

Şerefikoçhisar Belediyesi araç filosunu yeniliyor – Birlik Haber Ajansı
REKLAM ALANI
08.10.2025 18:36
11
A+
A-

ANKARA – BHA

Belediye Başkanı Mustafa Koçak hizmet kalitesini artırmak, vatandaşlara daha hızlı ve güvenli hizmet sunmak amacıyla araç filosunu yenilemeye devam edeceklerini belirtti.

Koçak; “Devletin aracı özel işte kullanıldı, pert edildi.”

Belediye Başkanı Mustafa Koçak 2024 yerel seçimleriyle birlikte göreve geldikten sonra belediye araç filosuna 10 sıfır aracı kazandırdıklarını belirterek; “Ne yazık ki bizden önceki dönemlerde şantiyemizdeki 27 aracın kayıp olduğunu tespit ettik, konuyla ilgili hukuki süreci başlattık. Halkın hizmetinde kullanılmak için alınan devletin araçlarının özel işlerde kullanıldığını ve aracın pert edildiğine tanıklık ettik. Halkın belediyesi olarak kıymetli halkımıza en iyi hizmeti sunabilmek için sıfır kilometre araçları filomuza dahil ettik.”dedi.

Koçak; “Vatandaş odaklı çalışmalarımız devam edecek.”

Belediye filosuna dahil edilen araçların temizlik, fen işleri, park ve bahçeler ile sosyal hizmetler gibi birçok birimde görev alarak Şereflikoçhisar’a daha güçlü hizmet vereceğini ifade eden Belediye Başkanı Mustafa Koçak; “Eskiyen ve kullanım ömrünü tamamlayan araçların yerine, son model, çevreci ve enerji tasarruflu yeni araçlar filomuza kazandırıldı. Bu yenileme çalışmasıyla birlikte hem bakım ve onarım maliyetleri azalacak hem de hizmetlerde verimlilik artacak, Belediyemiz, vatandaş odaklı anlayışla altyapıdan çevreye, ulaşımdan sosyal projelere kadar her alanda yenilikçi adımlar atmaya devam edecektir.” dedi.


Kozmetek ilk kez Ankara’da gerçekleştirildi!

Kozmetek ilk kez Ankara’da gerçekleştirildi!

İçeriği Görüntüle

Araç3Araç2Araç-4

REKLAM ALANI