enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
46,5154
EURO
52,9470
ALTIN
5.947,95
BIST
14.554,66
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Parçalı Bulutlu
29°C
İstanbul
29°C
Parçalı Bulutlu
Cuma Açık
31°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
30°C
Pazar Açık
29°C
Pazartesi Açık
31°C

Enerji Bakanı Bayraktar, madencilerin yeni yılını kutladı – Birlik Haber Ajansı

Enerji Bakanı Bayraktar, madencilerin yeni yılını kutladı – Birlik Haber Ajansı
REKLAM ALANI
02.01.2025 21:39
24
A+
A-

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye Taşkömürü Kurumu (TTK) Kozlu Müessesesi’nde 2024 yılının son gününün son vardiyasında mesailerini tamamlayan maden işçileriyle video konferans yöntemiyle iş güvenliğinin ön planda olduğu çalışma hayatı dileklerinde bulundu ve madencilere aileleriyle geçirecekleri sağlıklı huzurlu bir yıl diledi.

Bakan Bayraktar, “Türkiye’nin kömür üretimi enerji bağımsızlığında önemli” mesajını vererek “2025’i enerjinin yılı yapmak için hazırız! Türkiye Yüzyılı’nda enerji ve madenlerde tam bağımsız Türkiye hedefimizle çalışmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar’ın TTK Kozlu Müessesesi’ne yaptığı telekonferans bağlantısı sırasında TTK Genel Müdürü Muharrem Kiraz, TTK Genel Müdürlük ve Müessese Müdürlüğü yöneticileri, Genel Maden İşçileri Sendikası (GMİS) Genel Sekreteri Yener Arslanbuğa, GMİS Kozlu Şube Yöneticileri ve madenciler hazır bulundu.

Kaynak: BHA

REKLAM ALANI